Spørgsmål, svar og vigtige informationer

Hotel Gammel Havn

Dette er de mest almindelige spørgsmål vores gæster stiller

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår kan man checke ind?
I kan tjekke ind fra kl. 14.00 på ankomstdagen.

Hvornår skal man checke ud på afrejsedagen?
I skal senest tjekke ud kl. 10.00 på afrejsedagen. Senere tjek-ud kan bestilles mod et mindre gebyr. Hør mere på telf. +45 75 92 01 99

Hvor kan man parkere bilen?
Vi har egen parkeringsplads ved siden af hotellet. Køres der efter navigation kan Gothersgade 40 tastes ind.

Hvornår serveres der morgenmad- og hvorhenne?
Vores morgenmadsbuffet serveres i vores store, lyse morgenmadsstue.

I hverdagene, fra mandag – fredag, serveres morgenmaden fra kl. 06.30 – 10.00.
I weekender og helligdage fra kl. 07.30 – 10.00.

Kan jeg medbringe kæledyr på værelset?
Vi har et par enkelte tæppefri dyre venlige værelser. Dog med et gebyr på kr. 150,- pr. dag.

Hvornår kan man senest afbestille sit værelse?
Man kan frit afbestille sit værelse 24 timer før ankomstdagen, derefter faktureres i henhold til bekræftelsen. Hvis reservationen består af 5 – 15 værelser, kan disse annulleres inden 7 dage før ankomst. Ved 16 – 25 værelser er annulleringsfristen 14 dage og ved 25 værelser og derover er annulleringsfristen 30 dage. Ved flere end 25 værelser kan 50 % af værelserne annulleres 14 dage før. Ved ophold er annullering frit indtil 3 dage før. Senere annullering vil blive faktureret hele opholdet.

Har i møde- eller konferencelokaler som man kan leje?
På Hotel Gammel Havn kan du holde møde- og konferencer i vores lyse og behagelige lokaler. Ved køb af forplejning er lokalet gratis. Kontakt os på e-mail: mail@hotelgammelhavn.dk for yderligere tilbud på vores forskellige møde/kursuslokaler m.m. Restaurant kan også være behjælpelig med møder og selskaber. Ønskes yderligere informationer, så kontakt os på mail@hotelgammelhavn.dk

Kan man komme ind om natten?
Der vil altid være mulighed for at komme ind og sen ankomst er derfor heller intet problem. Der bliver også uddelt dørkode.

Når du ankommer til hotellets hovedindgang. Skal du blot følge den gule linje på fortovet til værelsesfløjen. Benyt dørkoden som du får oplyst ved reservationsbekræftelse. Lige indefor døren ligger en kuvert med din nøgle og dit navn på. Du er meget velkommen til at ringe til os hvis du har brug for yderligere hjælp. Ring på telf. +45 75 92 01 99

Kan man få smurt en madpakke?
Sandwich og madpakker skal bestilles dagen før, og henvendelse skal ske til receptionen. Man kan vælge imellem to forskellige varianter: Kylling og serrano + brie pris er 75 kr. Madpakkerne kan hentes på dagen fra 06.30 i receptionen.

Har I en restaurant på hotellet?
I gå-afstand fra hotellet finder man et bredt udvalg af restauranter, spise steder og cafeer. Lige ved siden af hotellet finder du Cafe Mums. Menukort findes på hotellet. Derudover gør hotellets centrale beliggenhed, at der inden for få meter kan findes alt, hvad hjertet måtte begære.